فروشگاه گرافیک فائزه

فروشگاه گرافیک فائزه

فایل های گرافیکی لایه باز با کیفیت بالا

محل لوگو

کتاب A Grammatik


کتاب A Grammatik

بهترین پکیج گرامر زبان آلمانی

 

  • نوع فایل: PDF , MP3

کتاب در دو سبک پی دی اف و صوتی ارائه شده است

توضیجات کتاب:

کتاب A Grammatik دستور زبان (گرامر) عملی است که از چارچوب مشترک اروپا برای زبان‌ها بر روی الزامات سطوح A۱ و A۲ متمرکز است. این کتاب می‌تواند در هر دو گروه درس و تنظیمات خود آموزی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین مقدمه ساده، واضح و انگیزشی برای دستور زبان آلمانی را به مبتدیان ارائه می‌دهد، زیرا تنها ساختارهایی را نشان می‌دهد که دانش آموزان باید در سطوح A۱ و A۲ صاحب آن شوند. به جای مرور بیش از حد دقیق، تاکید بر روی ساختارهای زبانی دارد که مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرد .

به منظور تسهیل جهت گیری، تمام فصل ها دارای ساختار زیر هستند:

► معرفی یک جنبه گرامری خاص با یک مثال نشان داده شده
► بررسی اشکال
► قوانین تشکیل و استفاده
► اطلاعات اضافی درباره ساختار جمله
► تمرینات ارتباطی

این کتاب انواع مختلفی از تمرین‌ها را ارائه می‌دهد تا دانش آموزان بتوانند هر جنبه دستور زبان را در موقعیت‌های مختلف ببینند و تمرین کنند. پیدا کردن پایان تطبیق، پر کردن جاه‌ای خالی، کامل کردن متن با کلمات داده‌شده فقط چند مثال برای انواع دستورالعمل‌های مختلف است. بیشتر تمرینات در زمینه‌های ارتباطی مثل مکالمه، ایمیل، نامه و قلم های مطبوعات ادغام می‌شوند. آن‌ها به شرایط روزمره و زندگی کاری مرتبط هستند و واژگان مفیدی برای هر دو حوزه فراهم می‌کنند.

این ضمیمه شامل تمرینات اضافی برای تمرین شفاهی در درس‌های گروهی، چندین لیست فعل و لیستی از تمام تمرینات در کتابی است که می‌تواند برای گسترش لغت و بحث‌های مرتبط با موضوع مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات کتاب A Grammatik:

این کتاب علاوه بر تمرینات شامل یک کتاب پاسخ تمرین نیز هست


مبلغ واقعی 40,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 630

فروش فایل های گرافیکی , استوری اینستاگرام , پروژه و تحقیقات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما