فروشگاه گرافیک فائزه

فروشگاه گرافیک فائزه

فایل های گرافیکی لایه باز با کیفیت بالا

محل لوگو

طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی مزرعه زعفران


یک سرمایه‌گذاری خوب باید از پشتوانه‌ی آگاهی برخوردار باشد در غیر این صورت محکوم به شکست است. آگاهی به جزئيات و آمار‌های دقیق عامل مهمی در هر پروژه‌ است. ماه‌چین برای افزایش آگاهی بخشی شما نسبت به ابعاد فنی، مالی، بازاری کاشت زعفران، طرح توجیهی کاشت زعفران را برای شما مخاطب عزیز مهیا کرده است.

شما با این طرح می‌توانید یک دید همه‌جانبه نسبت به ابعاد مختلف راهی که در پیش دارید به‌دست آورید. این دید همه‌جانبه به شما کمک می‌کند با یک تفکر مبتنی بر واقعیت گام بردارید و اسیر حواشی و خیال‌بافی‌ها نشوید. هم‌چنین با طرح توجیهی کاشت زعفران مسیر رو به روی خود را به وضوح خواهید شناخت و به بی‌راهه نخواهید رفت.

نگه‌داری از مرزعه زعفران

این قسمت از کار مربوط به حفظ مزرعه از آسیب‌ها، آفات و تغذیه مناسب خاک و پیاز‌های زعفران است. در این مرحله نیز باید با آگاهی از نیاز‌های مزرعه زعفران به نگه‌داری از آن مشغول شویم و هرچه بیشتر به مزرعه خود اهمیت دهیم و به شغلمان عشق بورزیم بازدهی قابل توجهی نصیب ما خواهد شد.

بسیاری از کشاورزان با نادیده گرفتن این مرحله منجر به کاهش بازدهی مزرعه خود می‌شوند و هرساله با تضعیف پیاز و زمین مورد استفاده آن‌ها سود حاصله کمتری نصیب‌شان می‌شود.
برداشت زعفران

در این مرحله باید با تعهد و نظم به برداشت محصول اقدام کنیم و نسبت به فرایند خشک کردن و دیگر قسمت‌های کار اقدام کنیم. دیدن گلبرگ‌های دلفریب زعفران در لحظات صبحگاهی خستگی‌های شما را از بین خواهد برد.

شرح تمام مراحل کشت زعفران از ۰ تا ۱۰۰ به صورت تخصصی و مبتنی بر تجربه در سایت ماه‌چین موجود است و شما می‌توانید با صرف اندکی از وقت ارزشمندتان از این اطلاعات بهره‌مند شوید.

ماه‌چین نه تنها در تمام مراحل کاشت با شماست به‌علاوه در ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مراحل پس از کاشت شامل تجارت، صادرات و راه‌یابی شما یه بازار نیز همراهتان خواهد بود. این مسیر با همراهی ما کوتاه‌تر خواهد شد و از اشتباه و خطا مبرا خواهید بود چراکه ما این راه را رفته‌ایم و شما نیز با کمک ما خواهید توانست.


مبلغ واقعی 12,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 277

فروش فایل های گرافیکی , استوری اینستاگرام , پروژه و تحقیقات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما