فروشگاه گرافیک فائزه

فروشگاه گرافیک فائزه

فایل های گرافیکی لایه باز با کیفیت بالا

محل لوگو

فایل PSD لایه باز Fire Sport Football


فایل PSD لایه باز Fire Sport Football

فایل PSD لایه باز Fire Sport Football

فایل PSD لایه باز با کیفیت توپ فوتبال آتشین

دانلود فایل PSD لایه باز توپ فوتبال آتشین مخصوص طراحان

نرم افزار مورد نیاز : Photoshop

این PSD سایز بزرگ بوده و قابل تغییر میباشد

قابل استفاده بروی تراکت پوستر بنر و کارت ویزیت و….

دانلود فایل لایه باز

 

به هنگام استفاده از تصاویر، عکس ها و نقاشی ها در پوسترها، برنامه ها و یا وب سایت ها آشنایی با تفاوت فرمت های گرافیکی آن ها برای موفقیت در طراحی سایت بسیار حیاتی است، صرف نظر از آنکه هدف استفاده از آن ها چیست. در صورتی که شما حتی بهترین تصاویر را با فرمت اشتباه استفاده نمایید، یا ممکن است قادر به آپلود آن نباشید و یا بدتر از آن کیفیت کار خود را از دست داده و یا قادر نباشید آن را ویرایش کنید. با وجود آنکه فرمت های بسیار زیادی برای تصاویر وجود دارد اما برخی از آن ها کاربرد رایج تری دارند. اگر نمی دانید که برای کار خود باید تصاویر را با چه فرمتی ذخیره سازید، در این مقاله به برخی از مهم ترین آن ها اشاره میشود.

فایل PNG چیست؟
فایل های Portable Network Graphics یا PNG که رنگ های لایه لایه را پشتیبانی میکنند احتمالاً یکی از بهترین انتخاب ها برای ویرایش تصاویر هستند. این فایل ها که دارای جزئیات هستند و منبع باز میباشند در زمینه طراحی سایت، به عنوان جایگزینی پیشرفته تر و مناسب تر برای GIF در نظر گرفته میشوند. این دسته از فایل ها دارای حجم کم بوده و میتوانند یک زمینه شفاف و نامرئی ایجاد کنند، یعنی مانند GIF و بر خلاف JPEG.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 241

فروش فایل های گرافیکی , استوری اینستاگرام , پروژه و تحقیقات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما