فروشگاه گرافیک فائزه

فروشگاه گرافیک فائزه

فایل های گرافیکی لایه باز با کیفیت بالا

محل لوگو

استفاده اقتصادی از دیگ های بخار با سوخت نفت


استفاده اقتصادی از دیگ های بخار با سوخت نفت

بهینه سازی سوخت دیگ بخار به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی الزامی است. اتلاف انرژی الکتریکی و اصولاً هر نوع انرژی تولید شده از مـنابع فسـیلی، علاوه بر خسارات مالی جبران ناپذیری که دارد، زیان های غیرقابل انکـاری نـیز بـر محیط زیست ملی ما و جهان وارد خواهد آورد.

 

مقدمه

دیگ های بخار و تحت فشار آب گرم در مراکز صنعتی و تجاری دارای ظرفیت های مـتغیر از ١٠٠ کیلو وات تا بیش از ٣٠ مگاوات، (h/Btu 000،۳۴۱ تا بیش از h/Btu 00،۰۰۰،۱۰۲ (می باشند.

این جزوه عمدتاً بـه آن دسته از دیگ های بخار که دارای ظرفیت متوسط می باشند می پردازد. دیگ هـای بخار نـوع پوسته ای امروزه هزاران دیگ بخار از این نوع در سیستم های گرمایش و فرآیند مورد استفاده هستند. البته اکثر اطلاعات داده شده در این جزوه برای انوع دیگر نیز کاربرد دارد.

این جزوه روش هایی را که می توان با تمسّک به آنها در سوخت و در نتیجه هزینه بهره برداری دیگ های بخار صرفه جویی نمود ارائه می دهد. جهت رسیدن به هدف مذکور مطالعات از تحویل سوخت به دیگ بخار آغاز شده و تا خروج نهایی حرارت از آن استمرار می یابد.

در این راستا تلفات حرارتی مختلف شناخته شده و میزان این تلفات اندازه گیری می شود. در نهایت لیستی از روش های صرفه جوئی هزینه بیان خواهد شد.


مبلغ واقعی 12,000 تومان    9% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,920 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 54

برچسب های مهم

فروش فایل های گرافیکی , استوری اینستاگرام , پروژه و تحقیقات دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما